Content
Stel hier in of je wel of geen e-mail wilt ontvangen van nieuwe bijdragen van uw mededeelnemers van de community Gebruikerscommunity
Stel hier in of je wel of geen e-mail wilt ontvangen van nieuwe bijdragen van uw mededeelnemers van de community Gebruikerscommunity
Op dit moment ontvangt u e-mails van nieuwe bijdragen van de community Gebruikerscommunity
U ontvangt automatisch e-mails uit het forum. Wilt u zich uitschrijven dan kan dat per onderwerp in het forum zelf. Onderaan de lijst met reacties ziet u de optie: “Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail”. Die kunt u uitschakelen als u geen e-mails meer wenst te ontvangen over dat onderwerp.
Tags: forum
Ingebracht door: Richard Overkamp (afkomstig van een nieuwsitem)
Gebruik van Forum leek me logisch voor bespreken van aanpassingen User Interface.
Maar bij binnengaan van een Community is niet te zien dat er activiteit is in het Forum. Via e-mail verwacht ik wel melding van reacties te krijgen n.a.v. de posting.
Eigenlijk is een posting van Inhoud / Bericht al de basisfunctionaliteit voor discussies als in een Forum. Niet alleen nadenken over aanpassen van de zichtbaarheid van Forum-activiteit, maar ook als reële optie meenemen de Forum optie te laten vervallen.
Hoi Richard,
Ik heb je nieuwsbericht even geplaatst in het forum. Dit is inderdaad de meest aangewezen plek om te discussiëren binnen de gebruikerscommunity.
Je kunt je abonneren op een onderwerp in het forum, dan krijg automatisch een e-mail als er een antwoord komt.
Deze zin begrijp ik niet helemaal: “Niet alleen nadenken over aanpassen van de zichtbaarheid van Forum-activiteit, maar ook als reële optie meenemen de Forum optie te laten vervallen.” Wat bedoel je hiermee?
Dag Edwin,
ik bedoelde ik het aanpassen van webtool code van de Forum functionaliteit om activiteiten in het Forum zichtbaar te maken een mogelijkheid is (maar geeft extra werk om de code te maken & testen), maar ook het weglaten van de Forum functionaliteit is een (theoretische) optie.
Inmiddels heb ik gezien dat ik als beheerder van een Community ook mag kiezen om ja/nee een Forum te hebben.
Om alle communicatie via Berichten te laten lopen is dus al ingebouwd.
Als beheerder kun je inderdaad ervoor kiezen om een forum, of niet, onderdeel te laten zijn van je community.
Communicatie via Berichten blijft inderdaad mogelijk.
Bezoekadres:
Prinsessegracht 23
2514 AP Den Haag
Postadres:
Postbus 30424
2500 GK Den Haag
E-mail: info@kivi.nl
Telefoon: 070 3919 900
Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) is de beroepsvereniging van ingenieurs in Nederland. Alle ingenieursdisciplines zijn vertegenwoordigd binnen KIVI.
Loop je ergens tegenaan, heb je uitleg nodig, kijk dan eerst op de Ondersteuningspagina.
Vind je een probleem, heb je een tip of is er uitleg nodig, laat het ons weten!
Dit kan via het feedback-formulier.
Je moet wel een geregistreerd gebruiker zijn van dit platform. Dat is overigens volledig gratis.
Wat zou jij nog toegevoegd willen zien op onze site?
Meer content over Industrieel Ontwerp en Big Data
of is juist Civiele techniek jouw ding?!
Reacties op mijn content
Stel hier in of je wel of geen e-mails wilt ontvangen van nieuwe reacties op jouw bijdrages. Deze instelling geldt voor alle communities
Op dit moment ontvangt u e-mails van nieuwe reacties op uw bijdragen