Content
Stel hier in of je wel of geen e-mail wilt ontvangen van nieuwe bijdragen van uw mededeelnemers van de community Gebruikerscommunity
Stel hier in of je wel of geen e-mail wilt ontvangen van nieuwe bijdragen van uw mededeelnemers van de community Gebruikerscommunity
Op dit moment ontvangt u e-mails van nieuwe bijdragen van de community Gebruikerscommunity
U ontvangt automatisch e-mails uit het forum. Wilt u zich uitschrijven dan kan dat per onderwerp in het forum zelf. Onderaan de lijst met reacties ziet u de optie: “Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail”. Die kunt u uitschakelen als u geen e-mails meer wenst te ontvangen over dat onderwerp.
Tags: presentatie samenvatting
Ingebracht door: Richard Overkamp (afkomstig van een nieuwsitem)
De max 150 tekens tekst in het vak Samenvatting wordt niet getoond als een bericht geopend wordt.
De tekst wordt wel (met ingeperkte lengte) op overzichtsschermen getoond (en is daar zondermeer nuttig).
De Samenvatting moet mijns inziens te lezen zijn als een bericht bekeken wordt.
Dit is zeker waar. Dank voor je suggestie.
Er is een kanttekening te maken. Als auteurs de tekst herhalen in de tekst bovenin het artikel, dan komt wordt het dubbel gepresenteerd.
Ik zal dit meenemen in mijn gesprek met Gaby.
Bij welk informatie type wordt dit gemist?
De tool eist dat het veld Samenvatting wordt ingevuld. Dat dan door gebruikers de titel dubbel wordt ingevuld is eigenlijk een beetje luiheid. Als de tekst toch alleen afgekapt in overzichten wordt gebruikt, dan kan ik dat wel begrijpen.
Maar de max. 150 tekens Samenvatting vind ik als lezer en als schrijver wel belangrijk om informatie snel te kunnen beoordelen op relevantie.
Ik snap dit hoor. En het is ook geen probleem om dit te tonen bij het artikel. Maar het is wel een wijziging.
De samenvatting wordt nu gebruikt bij overzichten. Dit kan dus een andere samenvatting zijn dan een samenvatting aan het begin van je artikel.
Ik ga het bespreken met Gaby.
Bezoekadres:
Prinsessegracht 23
2514 AP Den Haag
Postadres:
Postbus 30424
2500 GK Den Haag
E-mail: info@kivi.nl
Telefoon: 070 3919 900
Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) is de beroepsvereniging van ingenieurs in Nederland. Alle ingenieursdisciplines zijn vertegenwoordigd binnen KIVI.
Loop je ergens tegenaan, heb je uitleg nodig, kijk dan eerst op de Ondersteuningspagina.
Vind je een probleem, heb je een tip of is er uitleg nodig, laat het ons weten!
Dit kan via het feedback-formulier.
Je moet wel een geregistreerd gebruiker zijn van dit platform. Dat is overigens volledig gratis.
Wat zou jij nog toegevoegd willen zien op onze site?
Meer content over Industrieel Ontwerp en Big Data
of is juist Civiele techniek jouw ding?!
Reacties op mijn content
Stel hier in of je wel of geen e-mails wilt ontvangen van nieuwe reacties op jouw bijdrages. Deze instelling geldt voor alle communities
Op dit moment ontvangt u e-mails van nieuwe reacties op uw bijdragen